בית חולים נווה שלווה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: פרדס חנה כרכור 37010

טל: 04-6378358/9

פקס: 04-6372897

בעלות: פרטית

אודות בית החולים נווה שלווה

בית החולים נווה שלווה נוסד בשנת 1958 על ידי משפחות שחוו את מאורעות השואה והוא מתופעל בהתאם לנהלים והוראות של משרד הבריאות וכמו כן מפוקח על ידו. בית החולים נווה שלווה ממוקם על שטח אדמה נרחב חציו מכיל מטעי פרי שונים וחלקו השני כולל מחלקות שונות ושטחים מוריקים ומטופחים בבעלות ציבורית.

בית החולים נווה שלווה מיועד לשרת חולי נפש, אנשים הסובלים מבעיות נפשיות, התנהגותיות ורגשיות ואנשים הלוקים בפסיכוזות. המקום מכיל כארבע מאות מיטות והוא מיועד הן לנשים והן לגברים. השירות ניתן כמובן לאורך כל שעות היממה.

אל בית החולים ניתן לפנות ישירות או באמצעות רופא מטפל  ולצרף אישורים רפואיים, סיכום מחלה, דו"ח אשר נכתב על ידי עובד סוציאלי והתחייבות כספית. בית החולים מעניק טיפולים פסיכולוגיים, אבחונים פסיכיאטריים, טיפולים רפואיים, טיפולים סוציאליים, ריפוי בעיסוק, פיזיותראפיה, אבחונים פסיכולוגיים, אבחונים סוציאליים וחוגים.

הצוות המקצועי של בית החולים כולל אחיות, עובדי מעבדה, מזכירה, עובדי אדמיניסטראציה, עובדי משק, פיזיותראפיסטים המטפלים גם באמצעות הידרותרפיה,  רוקחים, מרפאים בעיסוק, אם בית, עובדים סוציאליים, מדריכים חברתיים, רופא פסיכיאטר ורופא כללי.

בית לחיים – בית חולים נווה שלווה

בשנת 1997 הוקמו שני מבנים חדשים ליד בית החולים נווה שלווה, הוחלט בהתאם לבקשתו של השירות לבריאות הנפש ובהתאם לשינויים בתחום והודות לגישה טיפולית נוספת להקים את בית לחיים. בית לחיים נועד לשרת את הסובלים מהפרעות נפשיות והתפתחותיות, הפרעות בהתנהגות, הפרעות רגשיות, אנשים הסובלים מבעיות תפקוד ובעיות הסתגלות, ואנשים המתקשים בעצמאות על מנת לשלב אותם בקהילה ולאלה אשר ישנו קושי בשילובם, להעניק סביבה תומכת , מוגנת ובטוחה.

שני המבנים הללו מכילים שמונה עשרה יחידות דיור כאשר כל יחידה מתאימה לשני שוהים. היחידות הממוזגות כוללות חדרי מקלחת וחדרי שירותים צמודים, ובנוסף ישנו גם חדר המשמש לאירוח. כל המטופלים במקום נדרשים להשגחה צמודה על ידי צוות מתאים. המקום מספק גם טיפולים בתנועה, חוגים לבישול ומאפשר יציאה למוקדי בילוי.

מועדון תעסוקתי בנווה שלווה

בנווה שלווה ישנו מועדון תעסוקתי המעניק למשוקמים אפשרות לתעסוקה ולשכר כספי. המשוקמים עובדים במפעל התעסוקתי ועוברים בהמשך אבחון תעסוקתי ויכולים לזכות לסל שיקום מטעם משרד הבריאות ולמצוא עבודה במפעלים מוגנים. במועדון התעסוקתי מועסקים מדריכים, אחיות, עובדים סוציאליים ופסיכיאטריים.

לכניסה לאתר הבית של בית חולים נווה שלווה – לחצו כאן

מרוק התמונה: עמוד הפייסבוק של בית חולים נווה שלווה

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן