בית חולים אסותא באר שבע

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: שד' יצחק רגר 11 , באר שבע  84895

טל: 08-6267000

בעלות: מכבי שירותי בריאות

מנהל: דר' אלברט סבטניצקי

 

אודות בית החולים אסותא באר שבע

בית החולים אסותא בבאר שבע הוא אחד מששת בתי החולים אשר אותם מפעילים אסותא מרכזים רפואיים הארץ. בית החולים הוא בית חולים כירורגי המבצע כעשרת אלפים ניתוחים מתוכננים כול שנה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר אשר עולם הרפואה יכול להציע.

על הניתוחים בבית החולים

בית החולים מבצע ניתוחים במגוון התחומים הכירורגיים: ניתוחי כריתת רחם, ניתוחים גניקולוגיים, ניתוחים אורתופדיים, ניתוחים אורולוגיים, ניתוחים פלסטיים, ניתוחי עיניים, ניתוחי אף אוזן וגרון וניתוחי כלי דם. הניתוחים נעשים על ידי מיטב הרופאים המומחים בארץ אשר נבחרים תוך כדי סינון קפדני במיוחד על מנת להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר בנמצא.

על מחלקת האשפוז וחדרי הניתוח בבית חולים אסותא בבאר שבע

בית החולים ממוקם  במגדל 7 בעיר באר שבע ומציע מחלקה גדולה ומרווחת במיוחד למטופלים. לבית החולים חדרי ניתוח משוכללים ומתקדמים אשר כוללים את המכשור והציוד הרפואי העדכני ביותר בנמצא בתחום על מנת להעניק למטופלים ניתוחים בסטנדרטים ורמה גבוהה תוך כדי דאגה לבטיחותו של המנותח. בנוסף לחדרי הניתוח בית החולים מציע מחלקת התאוששות ומחלקה המשמשת לטיפול מוגבר. חדרי האשפוז בבית החולים הם ברמה של בתי מלון, נוחים במיוחד ומצוידים בציוד מתקדם לרווחת המטופל.

השירותים הרפואיים הניתנים במרכז רפואי אסותא באר שבע

לא רק ניתוחים מציע בית החולים אלא גם שירותים אמבולטוריים שאינם מצריכים את אשפוזו של המטופל: מכון לדיקור מי שפיר, מכון לטיפול בהפרעות שינה, מכון לטיפול בכאב, ומרפאות חוץ הכוללות את מכון הלב אשר בו מתבצעות בדיקות קרדיולוגיות הן במבוגרים והן בילדים, בדיקות אמבולטוריות כגון בדיקת אקו דופלר, יעוץ רדיולוגי, מרפאה לקוצבי לב, מכון כלי דם, מכון לייעוץ אונקולוגי ומכון לצפיפות העצם.

מחלקות בולטות בבית חולים אסותא באר שבע

מרפאת כלי דם

אחת המרפאות המובילות בתחום המאבחנת ומייעצת באשר למחלות כלי דם. המרפאה בודקת את עורק התרדמה, וורידים ברגליים, בדיקות לעורקים ברגליים בשני מצבים – מנוחה ומאמץ, בדיקות לעורקי האגן וביצוע מעקב אחר שתלים שניתן רק במרפאה זו. את כול הבדיקות מבצעים טכנאים וטכנאיות מקצועיים בתחום והן מפוענחות על ידי רופאים מומחים.

מרפאה וייעוץ תרופתי אישי

במרפאות לייעוץ תרופתי ניתן ייעוץ באמצעות אנשי רוקחות קליניים והוא מיועד לאנשים אשר נאלצים לצרוך סוגים רבים של תרופות. מטרת הייעוץ התרופתי היא לעזור למטופלים להתנהל בצורה מסודרת עם התרופות.

הייעוץ התרופתי ניתן כאמור למטופלים הצורכים כמה סוגים של תרופות והם מעוניינים לקבל מידע נרחב יותר עליהן ולהיות מודעים להשלכות נטילתן, לחולים אשר מעוניינים להכיר את התרופות המיועדות לטפל במחלתם, למטופלים הנוטלים תרופות אשר נרשמו על ידי רופאים שונים בתחומי רפואה נפרדים כולל תרופות טבעיות ותוספי תזונה ולחולים אשר נטילת התרופות שלהם גורמת לעייפות, תופעות לוואי ושיבוש איכות חייהם.

על פי מחקרים שונים ניתן לראות כי מטופלים אשר נעזרים בייעוץ התרופתי, נוטלים בסופו של דבר פחות תרופות, נמצאים במצב מאוזן יותר, נוטים פחות להזדקק לאשפוזים וטיפולים, ואיכות חייהם טובה יותר. הרוקחים היועצים הם רוקחים קליניים בעלי תארים מתקדמים בתחום זה.

לכניסה לאתר הבית של בית חולים אסותא באר שבע – לחצו כאן

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן