בית החולים האיטלקי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: שד' המגינים  106, חיפה  35024

טל: 04-8514294

פקס: 04-8520704

מנהל: פרופ' אליאס טובי

אודות בית החולים האיטלקי

בית החולים האיטלקי בחיפה הוקם בשנת 1907 באמצעות האגודה לעזרה למיסיונרים איטלקים ונועד לסייע לצליינים המבקרים בארץ,  במיוחד צליינים איטלקיים. בית החולים נועד גם במקורו לשרת את האוכלוסייה בכול המזה"ת: האגודה לעזרה למיסיונרים הקימה בתי חולים גם בלבנון, בעיר הבירה ביירות, בקהיר ולאחר מכן בתי חולים נוספים בירושלים ונצרת וכמו כן בתים המיועדים לילדים יתומים  ובתי ספר.

בית החולים מתמחה בתחומים: אורתופדיה, אונקולוגיה וכירורגיה ומופעל על ידי נזירות פרנציסקאניות, רופאים ואחיות. בתחילת דרכו היה ממוקם בית החולים ברחוב שיבת ציון ולמשך עשרים שנה שימש כמרכז הרפואי היחיד באזור. לאחר מכן, עבר בית החולים למיקום בו הוא נמצא היום. בית החולים שימש גם כבית חולים צבאי בתקופת מלחמת העולם השנייה ומאוחר יותר, לאחר היווסדה של מדינת ישראל הופקע לשרת את הצבא.

רק בשנת 1953 חזר להיות בית חולים אזרחי, במשך שלושים שנים הפעיל מחלקת יולדות שכיום כבר איננה קיימת, והוא משרת את תושבי האזור. בית החולים האיטלקי הוא בין החלוצים בביצוע ניתוחים והוא גם הראשון שרכש מכשיר הקרנות לטיפול בגידולי סרטן. בבית החולים האיטלקי, מבצעים ניתוחים מגוונים החל מניתוחים קוסמטיים וכלה בניתוחים קרדיולוגיים וגסטרואנטולוגיים.

המחלקה למחלות אונקולוגיות, מחלקת כירורגיה ומחלקת אורתופדיה, נחשבות למחלקות מתקדמות ביותר בתחומם. בית החולים כולל כמאה מיטות לצרכי אשפוז. בית החולים מעניק יחס חם ותומך בכול המטופלים לא רק בזכות אנשי הצוות הרפואי אלא במיוחד הודות לנזירות המסורות אשר עובדות שם.

מחלקות בולטות בבית החולים האיטלקי בחיפה

המחלקה האורתופדית

המחלקה קיימת זה כשבע שנים ועוסקת בשיקומם של חולים אשר עברו ניתוחי מפרק ירך וניתוחי ברכיים או מטופלים הזקוקים להחלמה מניתוחי שברים. המחלקה מאוישת על ידי רופאים מומחים בתחום, פיזיותרפיסטים, מרפאות בעיסוק, אחיות ועובדות סוציאליות. כל מטופל ומטופל זוכה לתוכנית שיקום המותאמת לו על פי צרכיו האישיים והחדרים מרווחים במיוחד ומיועדים לאדם בודד או שני אנשים.

מחלקה כירורגית

עוד מיום הקמתו, נערכים בבית החולים האיטלקי ניתוחים  ובשנת 1988 עברה המחלקה שיפוץ יסודי, התווספו חדרי ניתוח חדישים ומתקדמים ומכשור משוכלל. המחלקה פועלת על פי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, מבצעת סוגים רבים של ניתוחים ביניהם: ניתוחים אורתופדיים, ניתוחים פלסטיים, ניתוחים אורולוגיים וניתוחים כלליים.

המחלקה האונקולוגית

המחלקה האונקולוגית בבית החולים האיטלקי בחיפה משרתת את תושבי חיפה והאזור ומספקת שירותי הקרנות כימותרפיות, ושירותי שיקום לחולים אשר לקו בסרטן. במחלקה ישנו צוות רב מקצועי מתחומים שונים: אחיות, רופאים מומחים בתחום האונקולוגי, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, פיזיותרפיסטים ועוד אנשי מקצוע רלבנטיים לתחום. המחלקה האונקולוגית מסונפת למחלקה המקבילה בבית החולים רמב"ם ולפקולטה ללימודי הרפואה של הטכניון.

לכניסה לאתר הבית של בית החולים האיטלקי – לחצו כאן

מקור התמונה: ויקיפדיה, יוצר: Deror

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן