מרכז לבריאות הנפש שער מנשה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: ד.נ. עמק חפר, שער מנשה 38814

טל: 04-6278888

פקס: 04-627888

בעלות: ציבורית

מנהל: פרופ' אילן מודעי

אודות המרכז לבריאות הנפש שער מנשה

מרכז לבריאות הנפש שער מנשה, הוא בית חולים המיועד לחולים הלוקים במחלות פסיכיאטריות שונות והוא ממוקם בסמוך ליישוב פרדס חנה-כרכור. המטופלים הנמצאים במקום הם בוגרים מעל גיל שמונה-עשרה, והמרכז הוא הגדול מסוגו בארץ.

המרכז משרת את תושבי האזור ומכיל כשתים-עשרה מחלקות שונות המשמשות לאשפוז החולים, כולל חדר מיון, מחלקה פסיכו גריאטרית לחולים קשישים ומרפאות מסונפות בעירון, אום אל פאחם וחדרה. במרכז לבריאות הנפש שער מנשה, ישנו גם הוסטל המיועד לניצולי שואה, בו הם מתגוררים.

המקום מכיל כארבע מאות עשרים מיטות אשפוז, כאשר למעלה ממחצית הפונים אל בית החולים, גם מתאשפזים בו לצורכי אבחון, טיפול ושיקום. המרכז מסונף לבית הספר לרפואה של הטכניון, כאשר גם סטודנטים לרפואה, סטודנטים לקרימינולוגיה והלומדים את מקצועות הסיעוד ועבודה סוציאלית, מוכשרים בו במהלך לימודיהם.

המרכז הרפואי מעניק טיפולים שונים לשוהים: טיפולים על ידי תרופות, טיפולים משותפים למטופל ובני המשפחה, טיפולים בנזעי חשמל, טיפול נוירולוגי, תעסוקה מוגנת, טיפולים פיזיותראפיים, טיפולים בריפוי בעיסוק, עבודות גינון, עבודות נגרות, ושיקום השוהים כולל חולים קשישים.

במרכז הרפואי משמש גם לצרכי התמחות לסטודנטים לרפואה אשר בחרו להתמחות בתחום הפסיכיאטריה ופסיכולוגים קליניים. המתחם נחשב למקום המאובטח ביותר בארץ, שכן הוא כולל אגף לביטחון מרבי והוא מספק גם שירותי שיקום לחולים השוהים בו. כמו כן, בבית החולים מטפלים בחולים מסוכנים ואלימים, ומאושפזים בו אנשים אשר נשלחו אליו באמצעות צו בית משפט.

בית החולים ידוע בתחום הטיפול בשוהים בעלי רמת אלימות גבוהה והם מטופלים על ידי צוותים רב תחומיים הכוללים רופאים פסיכיאטרים, פסיכולוגים קליניים ומומחים בתחום הקרימינולוגיה.

אל המרכז הרפואי לבריאות הנפש שער מנשה, ניתן לפנות על ידי המחלקה לשירותים חברתיים, השירות הפסיכולוגי, באמצעות רופא או כול מטפל אחר או באופן עצמאי.

מקור התמונה: ויקיפדיה

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן