מרכז רפואי אסף הרופא

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: צריפין 60930

טל: 08-9779999

פקס: 08-9779502

בעלות: ציבורית (מדינת ישראל)

מנהל: ד"ר דוידזון בני

אודות בית החולים אסף הרופא

בית החולים אסף הרופא הוא בין שלושת בתי החולים הגדולים בארץ. אל בית החולים מגיעים מטופלים מרמלה, לוד, ראשון לציון, מועצות אזוריות גזר, עמק לוד, מודיעין ושאר היישובים מהאזור ובסה"כ בית החולים משרת אוכלוסיה של חצי מיליון איש.

האזור אותו משרת בית החולים הוא בעל קצב גידול גבוה של אוכלוסייה בשל העליות והקמת יישובים חדשים. בבית החולים 792 מיטות כאשר 666 מיטות הן מיטות אשפוז, 126 מיטות משמשות לאשפוז יום, 64 מיטות לתינוקות ו-80 מיטות למטופלים גריאטריים. בבית חולים אסף הרופא מערך נרחב של טיפול נמרץ כללי, טיפול קרדיאלי, טיפול ניאונטלי וטיפולים פדיאטריים.

במחלקת המיון ישנה מחלקה לרפואה דחופה, מכון המטפל בהפרעות התפתחות, שרות פסיכיאטרי, שרות אמבולטורי לילדים הסובלים משיתוק מוחין, מכון לבדיקות תקופתיות ורפואה מונעת, שירותי רפואה משולבת, מרפאות שיניים, מרכז המשמש לאבחון מוקדם של טרשת נפוצה וטיפול במחלה, מרכז לרפואת שינה, מרפאה לטיפולים פוטודינאמיים בעור, מכון לפיזיותרפיה, תא לחץ המשמש לטיפול בפצעים וכיבים שקשה לרפא, מכון להפרעות ביציבה וסחרחורות, מרכז מידע תרופתי ומכון לבריאות השד.

מחלקות עיקריות במרכז הרפואי אסף הרופא

אסף הרופא – מחלקה סיעודית

המחלקה הסיעודית נועדה לסייע לדיירים בשיפור רמת ואיכות חייהם, היא משמשת כמסגרת תומכת, מעניקה ומוגנת ושומרת על כבודם של הדיירים ופרטיותם. הצוות העובד במחלקה הינו צוות רב תחומי מיומן ומנוסה אשר מטפל במטופלים הסיעודיים באמצעות שיטות טיפול חדשות ומתקדמות במשך 24 שעות ביממה.

דיירי המקום הם אנשים מבוגרים עם צרכים מיוחדים אשר נזקקים לטיפול והשגחה לאורך כל שעות היום והלילה. המחלקות הסיעודיות מהוות חלק בלתי נפרד מבית החולים והמחלקה שעונה על התשתיות המקצועיות והלוגיסטיות של בית החולים .

אסף הרופא – מחלקה גניקולוגית

מחלקת הנשים והיולדות של בית החולים היא בעלת מגוון נרחב של שירותים בתחום המיילדות, פריון וגניקולוגיה. היחידה הגניקולוגית כוללת מחלקת נשים ומחלקות המטפלות בבעיות פריון אצל נשים וגברים. המחלקה מספקת את כל הטיפולים הגניקולוגיים: חדר מיון גניקולוגי, יחידת גנו-אונקולוגיה, יחידות אנדוסקופיה גניקולוגית אשר מטפלת בתחום האורו-גניקולוגיה ורצפת האגן, ומטפלת במצבים גניקולוגיים מורכבים.

ביחידה לפוריות ישנה יחידה אשר שמה הולך לפניה בכל הקשור להפריה חוץ גופית ובנק זרע השייך לבית החולים. הטיפולים ותנאי האשפוז הם מהטובים בנמצא, בבניין חדש ומודרני וכל יולדת אשר תגיע לשם תזכה בטיפול הטוב ביותר, וביחס חם ואישי. הרופאים העובדים במחלקה הם מבכירי הרופאים בתחום והצוות הסיעודי מקצועי ומיומן וביכולתו לסייע להחלמת היולדות והדרכתן.

אסף הרופא – מחלקת פיזיותרפיה

מטופלים ממחלקות שונות מקבלים מגוון טיפולים פיזיותרפיים וצוות המחלקה חותר תמידית להצלחת התהליכים הרפואיים על מנת שהמטופל יקבל טיפול איכותי ומתקדם במיוחד. כל המטופלים במחלקה מקבלים יחס אישי ובנוסף לטיפולי הפיזיותרפיה הם מודרכים לפני הניתוח, מטופלים על הצד הטוב ביותר לאחר הניתוח וזוכים לטיפולים אמבולטוריים לאחר שחרורם מבית החולים. לאחר השחרור בית החולים דואג לסביבה ביתית תואמת והרכבת תוכנית פעילות המסייעת לאורח חיים בריא.

אסף הרופא – מחלקת כירורגיה

המחלקה הכירורגית כוללת את מחלקות אף אוזן גרון, כירורגית א', כירורגית ב', כירורגיה פלסטית, כירורגית חזה וכירורגית כלי דם. בית החולים מכיל שמונה מחלקות שונות המבצעות ניתוחים. מחלקות כירורגיות כלליות א' ו-ב', הן מחלקות בעלות אופי אקדמאי מחקרי ובשל כך המחלקה הכירורגית של בית החולים היא אחת המחלקות הכירורגיות המובילות בארץ גם בתחום ההדרכה.

אסף הרופא – מחלקת ילדים

מחלקת הילדים של בית החולים כוללת מחלקות, יחידות, שירותים ומרפאות מגוונים. המחלקה מתנהלת ברגישות כלפי הילדים ובני משפחותיהם, תוך כדי מתן תמיכה ושימת דגש על השתייכותו הטבעית של הילד לקהילה בה הוא זוכה לקבל טיפולים ושירותי רפואה שונים. אחד המוטיבים המרכזיים של מחלקת הילדים הוא "עם הפנים לקהילה" ועניין זה בא לידי ביטוי באמצעות שירותי רפואת ילדים קהילתיים לבני מיעוטים, ילדים הבאים משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות ומיקומים דמוגרפיים רב גוניים.

מחלקות נוספות בבית החולים אסף הרופא: אורטופדיה, דימות, הרדמה וחדרי ניתוח, טיפול נמרץ, נוירולוגיה, מחלקת עיניים מחלקה קרדיולוגית, שירות סוציאלי ומחלקת תזונה ודיאטה.

לכניסה לאתר הבית של מרכז רפואי אסף הרופא – לחצו כאן

מקור התמונה: עמוד הפייסבוק של מרכז רפואי אסף הרופא

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן