בית חולים לניאדו

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: רח' דברי חיים 16, קריית צאנז, נתניה, 42150

טל: 09-8604666

פקס: 09-860456

בעלות: חסידות צאנז

מנהל: ד"ר אבינועם שקולניק

אודות בית החולים לניאדו

בית החולים לניאדו הוקם בשנת 1976 על ידי האדמור מקלויזנברג. בית החולים משמש כתאגיד ציבורי ללא שום מטרות רווח וועד נאמנים עולמי עומד בראשו. בית החולים עובד על פי דרישות ההלכה היהודית.

בבית חולים זה מעולם לא שובתים והוא מטפל בכל האנשים ללא הבדלי מין, מוצא ודת. בית החולים כולל 33 מחלקות אשפוזיות, 400 מיטות, ארבע יחידות רפואיות, מעבדות, מכונים ומחלקות מנהליות. בסמוך לבית החולים פועלות גם מרפאות חוץ כגון מרפאה לגניקולוגיה, מרפאת ילדים, מרפאה אורטופדית, מרפאת כירורגיה, מרפאת נוירולוגיה, מרפאת עיניים, מרפאת אף אוזן וגרון, מרפאת קרדיולוגיה ועוד מרפאות המשמשות את תושבי האזור.

מידי שנה מטפל בית החולים ביותר ממאה אלף איש והוא בית החולים היחידי בעיר נתניה. בית החולים מיועד להעניק טיפול ל-250000 איש. בתחילת דרכו של בית החולים הוא שימש כבית יולדות אך לאחר מכן נפתחו מחלקות נוספות: טיפול נמרץ, גניקולוגיה, ילדים, גסטרו, אונקולוגיה ועוד. בית החולים לניאדו פועל על פי השיטות המתקדמות והחדשניות ביותר באמצעות כלים, מכשור ואנשי רפואה מיומנים ולכן לבית החולים מוניטין רב כאחד המרכזים הרפואיים המובילים בארץ.

כמה מהמכונים והמחלקות הבולטות בבית חולים לניאדו

המכון לסוכרת

המכון לסוכרת עונה על כל צרכי החולים ובני משפחותיהם תוך כדי ביצוע הבדיקות המתאימות, הטיפולים הנדרשים ומתן חוות דעת רלבנטית. המכון דואג לאיכות חייהם של המטופלים ומציע את כל הטיפולים והבדיקות המתבקשות כמו גם סגל רפואי בכיר ומקצועי.

הטיפול הניתן במחלקה הוא הטיפול המקיף ביותר בנמצא למחלת הסוכרת. המרכז לטיפול בסוכרת של בית החולים לניאדו מתנהל על פי גישה חדשנית והוא הראשון והיחידי בארץ מסוגו. המרכז פועל לקיצור התהליכים הרפואיים עבור החולים, מקל עליהם בהתמודדות עם המחלה, תופעות הלוואי שלה והצורך לפתוח באורח חיים חדש.

הרופאים המומחים פועלים תוך שיתוף פעולה מלא עם מומחים אחרים ותוך כדי התייעצות באשר להחלטות הנוגעות לכול מטופל. תיקי המטופלים מנוהלים תחת קורת גג אחת וחוסכים מהם חוות דעות נפרדות ושונות. הצוות במחלקה הוא צוות רב מקצועי בתחום מחלת הסוכרת, נפרולוגיה, עיניים, כלי דם, קרדיולוגיה, אורולוגיה, דיאטה ותזונה, פסיכיאטריה, שירותי מעבדה ושירותים סוציאליים.

מחלקת תיירות מרפא

בית החולים מספק שירותים רפואיים גם לאזרחי מדינות אחרות. השירותים מוענקים על ידי צוות רפואי מקצועי ובכיר. השירותים הרפואיים הניתנים הם בסטנדרטים גבוהים במיוחד, ובאמצעות טכנולוגיות חדישות, חדרי ניתוח מאובזרים, מכון הדמיה, מכונים ומעבדות.

בבית החולים כל חולה ומטופל זוכה לטיפול החדשני ביותר בנמצא כמו גם יחס אישי וחם, ותשומת לב מלאה מהצוות המקצועי. הצוות הרפואי מדבר בשפת האם של המטופלים השונים ויחידת תיירות המרפא מספקת גם שירותים נלווים בעת הצורך כגון סיוע בלינה, נסיעות ושהייה. הסברים על אפשרויות הטיפול ניתנים באנגלית, צרפתית, ערבית ורוסית וכן פירוט באשר לזמן השהות בארץ ועלותו למטופל.

מחלקות נוספות: חטיבת נשים ויולדות, אונקולוגיה, אורטופדיה, גריאטריה, מכון לב, מרפאת כאב ראש וכאב כרוני ועוד.

לכניסה לאתר הבית של בית חולים לניאדו – לחצו כאן

מקור התמונה: ויקיפדיה

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן