בית חולים הסהר האדום ליולדות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: עק אל אסאלה 7, ירושלים 97500

טל: 02-6282157

בעלות: פרטית

אודות בית החולים הסהר האדום ליולדות

הסהר האדום בירושלים נוסד בשנת 1951 לצורך מתן שירותי בריאות באמצעות ועדת בריאות, על מנת להציע שירותים רפואיים וחברתיים, ולתמוך במשפחות הנמצאות במצבי מצוקה ולסייע למשפחות כלואים באמצעות ועדות אד הוק.

אחד הפרויקטים הראשונים היה הקמת בית חולים ליולדות בשנת 1953 והוא היה ממוקם בתוך חומות העיר העתיקה בירושלים וכלל כעשר מיטות. בשנת 1971, עקב הלחץ הגובר לשירותים של הארגון, עבר הבניין אל מחוץ לחומות העיר בסמוך לשער הפרחים. בשנת 1995 המרכז התפתח והתקדם והוא מעניק שירותים מיוחדים בתחום המיילדות, גניקולוגיה ויילודים. בנוסף לשירותים אלה, מציע המרכז שירותי רפואת חרום, עזרה ראשונה, צילומי רנטגן , מעבדה ומרפאת שיניים.

שירותים עיקריים בבית חולים הסהר האדום

מחלקת ניתוחי לידה – בחדר הניתוח עובדים מספר גניקולוגים מקצועיים ואחות מוסמכת ונעשים בו ניתוחים קיסריים, ניתוחי כריתת רחם, לפרוסקופיה, כריתת גידולים ושחלות. המחלקה מכילה שני חדרי ניתוח וחדר התאוששות.

יחידת ילודים – ביחידה מנסים לאתר מומים מולדים ומחלות בקרב היילודים, ולאחר הבדיקות הנדרשות, חוזר היילוד לאימו.

טיפול נמרץ ילודים – היחידה מקבלת מטופלים עם מקרי חרום בגילאים שונים. עם העלייה המרשימה של מספר הלידות, עלתה גם הסתברותם של הזקוקים לטיפול אינטנסיבי מוגבר.

מחלקת חרום ואמבולנסים – מחלקה זו הוקמה בשנת 2006 והיא משרתת את אוכלוסיית העיר ירושלים וסביבתה, כולל הסעות חולים מהגדה המערבית אל בית החולים בירושלים. צוות מוסמך של נהגי אמבולנס וחובשים עם שני אמבולנסים מאובזרים עובדים במחלקה זו. עקב המספר ההולך וגדל של חולים, מתוכנן להגדיל את מספר האמבולנסים.

מעבדה – המעבדה מצוידת בכול הציוד הנדרש לבדיקות המטולוגיות, כימיות ובקטריאליות עבור הנשים היולדות והתינוקות. הצוות הנמצא במעבדה עובד שבעה ימים בשבוע לאורך כול שעות היממה.

לכניסה לאתר הבית של בית חולים הסהר האדום ליולדות – לחצו כאן

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן