בית חולים המשפחה הקדושה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: רח' נמסאוי 1 ת.ד. 8, נצרת 16100

טל: 04-6508914

בעלות: ציבורית

אודות בית החולים המשפחה הקדושה

מאז שנת 1883, בית החולים המשפחה הקדושה, מספק מענה רפואי לאזרחי צפון הארץ, תוך שימת דגש על איכות השירותים הרפואיים והדאגה למטופלים. בית החולים כולל 120 מיטות אשפוז ובכול שנה הוא מטפל ביותר מ-50000 מטופלים. בית החולים מציע 24 שעות ביממה, את מיטב הטיפולים הרפואיים המתקדמים, כולל טיפולים לשעת חירום ועוסק מלבד בטיפול בחולים, גם במיזמי מחקר בינלאומיים. בית החולים המשפחה הקדושה, הוא למעשה ארגון ללא מטרות רווח.

בית החולים חרט על דיגלו דו קיום ויחסי שלום בין בני כול הדתות והוא שואף לספק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר עבור תושבי נצרת ותושבי הכפרים הסמוכים לה. בית החולים קיים על מנת לשרת אזרחים ללא הבדל דת, גזע, מין או לאום והוא מחויב ליצור מקומות עבודה לבני כול הדתות. בנוסף, בית החולים שם דגש רב על יושרה אישית של עובדיו ואתיקה מקצועית.

מחלקות בולטות בבית חולים המשפחה הקדושה

המחלקה האונקולוגית

יחידה זו קיימת בבית החולים זה כשמונה שנים והיא מספקת שירותי ייעוץ, מעקב וטיפולים לחולים במחלת הסרטן. היחידה היא יחידה מפוארת ובעלת אווירה שקטה על מנת להקל את השהות על חולי הסרטן. במחלקה עובדים רופאים אונקולוגים, אחיות צוות רפואי, עובדת סוציאלית ומזכירה.

היחידה עוסקת בכול סוגי הגידולים הסרטניים כולל סרטן השד, סרטן ריאות, סרטן המעי הגס, סרטן ראש/צוואר ועוד. המחלקה האונקולוגית מעניקה למטופלים טיפולים כימותראפיים, טיפולים ביולוגים, עירויי דם ועירויי נוזלים. הסביבה הנעימה והמבנה הייחודי של המחלקה מסייעים לשקט והפרטיות של החולים.

מחלקה גינקולוגיה ומיילדות

מחלקת גינקולוגיה ומיילדות מטפלת בנשים עם מחלות גינקולוגיות דחופות כגון דלקות באגן, כאבי בטן, הריונות מחוץ לרחם ועוד. המחלקה מסייעת גם לנשים ברבעון הראשון והשני להריון הזקוקות למעקב בבית או לטיפולים רפואיים. הניתוחים המבוצעים במחלקה: ניתוחי כריתת רחם עם או בלי שימור שחלות, הסרת שחלות, הסרת ציסטות בשחלות, ניתוחים המיועדים לפתור בעיות דליפת שתן או צניחה של אברי האגן ועוד. המחלקה מטפלת בנשים עם בעיות גניקולוגיות דחופות כגון הריונות מחוץ לרחם, זיהומים באזור האגן או הריונות פתולוגיים/בעייתיים המצריכים ניתוח.

המחלקה לרפואה פנימית

המחלקה לרפואה פנימית מתמחה ברפואה פנימית ומחלות זיהומיות שונות. המחלקה כוללת צוות מעולה של רופאים, מטפלים ומתמחים, אנשי מקצוע בעלי מוטיבציה ומחויבות מרשימה לכול החולים והמטופלים. כמו כן, נעזרת המחלקה ביועצים חיצוניים. רוב מטופלי המחלקה סובלים ממחלות במערכת העיכול, מחלות לב וכלי דם, סוכרת, יתר לחץ דם, דיסליפידמיה, מחלות זיהומיות, מחלות בדרכי השתן, מחלות נוירולוגיות ועוד.

מלבד שגרת העבודה היומיומית, המחלקה מבצעת פעילות אקדמית מסועפת, וידועה כמרכז התמחות לסטודנטים המתמחים ברפואה פנימית מהפקולטה לרפואה של הטכניון. המחלקה משתתפת במחקרים קליניים רבים בתחום מחלות הכבד, תסמונות מטבוליות, מחלות דלקתיות ועוד. המחלקה פועלת תוך שימת לב רבה, אבחון וטיפול במחלות זיהומיות ומספקת שירות לחולים אשר נפגעו ממחלות אלו. כמו כן, מטפלת המחלקה במגוון מחלות מטבוליות, סוכרת, כבד שומני, היפרליפידמיה ועוד. כול הצוות העובד במחלקה עושה ככול שביכולתו לסייע לחולים ולהעניק להם הטיפול הטוב ביותר.

המחלקה לכירורגיה

במחלקה לכירורגיה יש 30 מיטות ו-15 חדרים מרווחים ומודרניים. לכול חדר חדר אמבטיה פרטי אשר לא נופל ברמתו מחדרי אמבטיה במלונות מפוארים. המטופלים במחלקה סובלים ממחלות כלליות, מחלות אורתופדיות, אורולוגיות וכירורגיות. כמו כן מספקת המחלקה שירותי כירורגיה פלסטית. המחלקה כוללת צוות מיומן של רופאים ומומחים המבצעים פעילות נרחבת של אבחונים וניתוחים. הם עוסקים גם במקרים דחופים ועזרה ראשונה אך לרוב הניתוחים מתוכננים מראש (ניתוחים אלקטיביים) והם מבוצעים באמצעות טכניקות חדשות.

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן