בית חולים אוגוסטה ויקטוריה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: ירושלים 91191

טל: 02-6279911  02-6279908

פקס: 02-6279959

מייל: [email protected]

בעלות: האיגוד הלותראני העולמי

אודות בית החולים אוגוסטה ויקטוריה

בית החולים אוגוסטה ויקטוריה הוא פרויקט של האיגוד הלותראני העולמי משנת 1950. משימתו העיקרית של בית החולים היא לספק שירותים עבור הפליטים הפלסטינים בשיתוף פעולה עם אונרר"א, סוכנות האו"ם.

כיום בית החולים ממשיך להעניק שירותים לקהילה הפלסטינית, בעיקר על בסיס צדקה. בבית החולים הותקן בשנת 1948 מתקן רפואי גדול על מנת לטפל בפליטים הפלשתינאים. בית החולים מחויב לשרת את אוכלוסיית החולים על בסיס הומינאטרי והוא מספק תעסוקה ללמעלה מ-200 עובדים.

משימתו העיקרית של בית החולים היא להקל על הסבל האנושי, לקדם את השלום בקרב החברה האזרחית, לספק שירותי בריאות ללא קשר לגזע, דת , מין או מוצא לאומי, לספק שירותים לנזקקים עם עדיפות לפליטים פלסטינים ולהתחייב לפיתוח ותחזוקה ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בתחום שירותי האבחון הקליני.

חזון בית החולים

בית החולים אוגוסטה ויקטוריה חרט על דיגלו קידום תרבות של נתינה, אכפתיות, וקידום ערכים אשר ישפרו את הבריאות בקרב הקהילה, ועל מנת שהחולים והמטופלים ימצאו בבית החולים מקום מקלט לצרכיהם הבריאותיים. בית החולים מהווה מרכז מוביל של מצוינות בתחום הבריאות, במתן שירותי בריאות מיוחדים ונגישות לקהילה.

שירותי בית החולים

בית החולים אוגוסטה ויקטוריה מחויב לספק את שירותי הבריאות הטובים ביותר לחולים, על ידי הצוות הרפואי, הצוות הסיעודי וצוותי התמיכה, והוא משקיע את מירב המאמצים בלספק סטנדרטים גבוהים של טיפול לכול מי שמגיע אל בית החולים. בבית החולים כ-164 מיטות אשפוז ותשע מחלקות עיקריות.

מחלקות בית החולים אוגוסטה ויקטוריה:  מחלקת הרדמה, מחלקת אף אוזן וגרון, יחידת אודיו מטריה, מחלקה לכירורגיה כללית, מחלקה לרפואה פנימית, יחידת גסטרו, יחידת דיאליזה למבוגרים, יחידה למניעת סוכרת, מחלקה אונקולוגית, יחידה לאונקולוגיה רפואית, יחידה לאונקולוגיה קרינה, יחידה לאונקולוגיה כירורגית, מחלקת ילדים, מחלקה להמטולוגיה, יחידת דיאליזה ילדים, משרד מרפאות חוץ, מחלקה לרדיולוגיה והדמיה ומחלקת מעבדה קלינית.

בית החולים מספק גם הדרכה קלינית לסטודנטים לרפואה מבית הספר לרפואה של אל קודס וסטודנטים למקצועות הסיעוד.

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן