בית החולים יוספטל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: דרך יותם, אילת

טל: 08-6358011 08-6358025

בעלות: שירותי בריאות כללית

מנהל: ד"ר אבי גולדברג

אודות בית החולים יוספטל

בית החולים יוספטל הוקם בשנת 1968 והוא קרוי על שמו של ד"ר גיורא יוספטל, איש מפלגת מפא"י. בית החולים ממוקם בדרומה של הארץ, בעיר אילת, והוא בעל חשיבות אסטרטגית עליונה. בית החולים יוספטל משרת אוכלוסייה המונה כ- 55000 איש אשר מתגוררים באילת ובישובי הסביבה וכמו כן הוא משרת את חיילי הצבא הממוקמים בבסיסי האזור.

בשל היות אילת עיר תיירותית מובהקת, בית החולים משרת גם מספר לא מבוטל של תיירים הנופשים בעיר. כל שנה, מטפלת המחלקה לרפואה דחופה בשישים אלף איש וחמשת אלפים  ניתוחים מתבצעים מידי שנה באחד משלושת חדרי הניתוח של בית החולים.

בית החולים יוספטל מכיל מחלקות: מחלקת נשים, מחלקה אורטופדית, מחלקה לרפואה דחופה, מחלקת יולדות, מחלקת פגים, מחלקה כירורגית, מחלקה פנימית, מחלקה לטיפול נמרץ, מחלקת ילדים, מחלקת דיאליזה, תא לחץ המיועד לאנשים אשר נפגעו במהלך צלילה, מכון סי.טי, מכון רנטגן, מכון אקו לב אולטרה סאונד, מכון ארגומטרי ומכון הולטר.

שירותים אותם מציע בית החולים יוספטל

תא לחץ

אילת היא עיר אטרקטיבית לחובבי הצלילה, ומטבע הדברים במקום בו מתבצעות צלילות, ישנן גם תאונות צלילה. בשנת 2009 אישר משרד התרבות והספורט לבית החולים יוספטל תא לחץ חדש ומתקדם, אך בינתיים נאלץ בית החולים להסתפק בתא הלחץ הישן. תא הלחץ בבית החולים הוא המתקן היחידי בכול האזור אשר משמש לטיפול באנשים שנפגעו בעת צלילה.

בתא הלחץ שורר אוויר בלחץ גבוה בשונה מהסביבה החיצונית הטבעית והוא מיועד למנוע נזקים אשר מקורם בשינויי הלחץ בזמן הצלילה. תא הלחץ בבית החולים מטפל כל שנה בכ- 40 אנשים לערך אשר נפגעו בתאונות צלילה. תא הלחץ הנוכחי הוקם בתחילת שנות ה-70 וכעת נעשים מאמצים מרובים לגיוס כספים להחלפת התא. תא לחץ איננו מיועד אך ורק לנפגעי צלילה וניתן באמצעות החמצן שבו לטפל במגוון מחלות : פצעים קשיי ריפוי, נזקים כתוצאה מקרינה, זיהומים פטרייתיים, הרעלות ועוד. לחמצן סגולות רפואיות רבות .

חדר יולדות בבית חולים יוספטל

לבית החולים יוספטל חדר לידה מיוחד אשר מציע טיפול אישי, חם ותומך ליולדות אשר מגיעות ללדת בו. מחדר הלידה בבית החולים ניתן לצפות בים האדום מה שמשווה למקום אווירה נעימה ורגועה התורמת רבות לשלוות היולדות. בבית החולים מתרחשות כל שנה כ- 800 לידות, אגף היולדות כולל ארבע רופאים מומחים בתחום, אחת -עשרה מיילדות אשר הוכשרו ללידות טבעיות ולידות בתוך מים וצוות מיומן אשר מדריך את היולדות בכל הקשור להנקה.

בית החולים עושה את כל המאמצים על מנת להכין את היולדות לקראת תהליך ההנקה ותומך בשיטת הביות. מחלקת היולדות מגלה גמישות ורגישות רבה ליולדות ומסייעת להן ככל הניתן לעבור את תהליך הלידה בדרך המתאימה להן. במחלקת היולדות מתבצעות גם לידות טבעיות ואחד המאפיינים הייחודיים למחלקה הוא לידה בתוך מים. מחלקת היולדות מציעה ליולדות קורסי הכנה ללידה ונשים רבות נוטלות בהן חלק ונהנות מהחוויה. כמו כן, מאפשר בית החולים סיורים מודרכים בחדרי הלידה. בבית החולים עושים ככל הניתן לאפשר ליולדות חווית לידה נעימה באמצעות היחס האישי והשירות האיכותי.

מקור התמונה: ויקיפדיה, יוצר: DMY

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן