בית החולים אסותא חיפה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: קניון לב המפרץ, רחוב ההסתדרות 55, קומה ג', צ'ק פוסט, חיפה

טל: 04-8810600

בעלות: מכבי שירותי בריאות

מנהל רפואי: ד"ר יעקוב טורבן

אודות בית החולים אסותא בחיפה

בשנת 2006 עבר בית החולים למיקומו החדש והוא אחד מששת המרכזים של אסותא מרכזים רפואיים בכול הארץ.  בית החולים הוא בית חולים כירורגי בו מתבצעים יותר משלוש-עשרה אלף ניתוחים כול שנה וברמה שרק רפואה פרטית יכולה להציע.  בשנת 2010 הרחיב בית החולים את שירותיו והחל להציע גם שירותים גסטרואנטרולוגים. טיפולי פוטותרפיה ומרפאת כאב, אולטרא סאונד ועוד.

אילו ניתוחים מתבצעים בבית החולים אסותא בחיפה?

בית החולים מבצע ניתוחים בתחום הכירורגיה הכללית, ניתוחים גניקולוגיים, ניתוחים אורתופדיים, ניתוחים אורולוגיים, ניתוחי פלסטיקה, ניתוחי עיניים, ניתוחי אף אוזן וגרון וניתוחי כלי דם. כמו בשאר בתי החולים של אסותא הניתוחים מתבצעים בידי מומחים אשר נבחרו בקפידה.

בית החולים דואג לעקוב אחר תוצאות הניתוחים אשר בוצעו על ידי הרופאים על מנת לשמר את סטנדרט הטיפולים הגבוהה ולהעניק את הטיפולים הטובים ביותר למטופליו.

עוד שירותים אותם מציע בית החולים אסותא בחיפה

בית החולים מציע טיפולים אשר אינם מצריכים אשפוז : מכון ממוגרפיה ורפואת שד, מרפאה המטפלת באנשים הסובלים מעודף משקל, מכון לבדיקת צפיפות עצם, מכון לדיאליזה, מרפאה המטפלת בהפרעות שינה, מכון לרפואה גרעינית , שירותי מעבדות ובנק דם.

פירוט על כמה מהמחלקות בבית החולים אסותא בחיפה

מרכז לטיפול בהשמנת יתר

המרכז מטפל באנשים הסובלים מעודף משקל ונמצאים לפני או אחרי ניתוח המיועד לטפל בהשמנת יתר כרונית ומסוכנת. המרכז מציע הרצאות בתחום השמנה חולנית, הערכות מצבם של המטופלים לפני ההליך הניתוחי, וליווי אחר הניתוח המבוצע במרכז. הצוות הטיפולי הוא רב תחומי : מנתחים, דיאטניות, עובדות סוציאליות ורופא המלווה את ההליך. למעשה, כול אנשי הצוות מלווים את המטופלים תוך כדי מתן תמיכה נפשית וטיפול מסור.

יש להבין כי השמנת יתר לא רק שאיננה תורמת למראה החיצוני ולביטחון העצמי של האנשים הסובלים מהשמנת יתר אלא מלווה בתחלואים רפואיים כגון סוכרת, יתר לחץ דם, מחלות לב שונות, בעיות פריון, כאבי גב ועוד מחלות. המרכז בחיפה מבצע את כול הנדרש על מנת לספק תמיכה וסיוע לסובלים מהשמנת יתר על מנת שאלה יוכלו לפתוח דף חדש בחייהם, יזכו לאיכות חיים גבוהה יותר ובריאות תקינה. המרכז הרפואי מספק גם קבוצות תמיכה לאנשים לאחר הניתוח.

מרפאת קדם ניתוח

המטופלים המגיעים למרפאה מיועדים לעבור תהליך ניתוחי באחד מבתי החולים של אסותא. המטופלים מגיעים למרפאה עם כול הנתונים הנדרשים הקשורים להיסטוריה הרפואית שלהם כולל אבחונים וטיפול תרופתי.

המטופל זוכה לקבל במרפאה מידע הודות שיטות הרדמה, סיבוכים וסיכונים הכרוכים בניתוח, שיטת ההרדמה המתאימה לו ביותר וכיצד מטפלים בכאבים לאחר הניתוח. כל מטופל חייב לחתום על מסמך בו הוא מסכים להרדמה. כבר לפני הניתוח ניתן לטפל ולתכנן את הליך השחרור מבית החולים. אחיות המרפאה והעובדות הסוציאליות בודקות את מוכנות המטופל להליך השחרור, ומסייעות לו ככול הניתן עוד לפני הניתוח על מנת שימצא עצמו מאורגן לאחר ההליך הניתוחי.

השירות הניתן במרפאה נועד גם לסייע למטופל לבדוק את היערכותו מהבחינה הביטוחית. המרפאה נותנת מענה למטופלים ומסייעת להם במיגור פחדים וחששות הנובעים מתהליך ההרדמה המטיל מורא על הרבה אנשים, לעיתים יותר מהניתוח עצמו. הצוות במרפאה בודק איזה סוג הרדמה מתאים לכול מטופל ומטופל , מהן התרופות אותן הוא נוטל על דרך השגרה ובאם יש צורך להפסיק את נטילתן לפני הניתוח וגורמי סיכון קיימים.

לכניסה לאתר הבית של בית החולים אסותא חיפה – לחצו כאן

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן