בית החולים אסותא השלום תל אביב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: רח' יגאל אלון 96, תל-אביב

טל: 03-7643000

טלפון לזימון תורים: 03-7644444

בעלות: מכבי שירותי בריאות

מנהלת אדמיניסטרטיבית: רחל הולנדר

אודות בית החולים אסותא השלום תל-אביב

בית החולים ממוקם בבניין בעל שבע קומות והוא אחד מששת שאר בתי החולים של אסותא בארץ. בית החולים נמצא בבניין חדיש אשר כולל מגוון מרפאות ומכונים רפואיים אשר מעניקים טיפולים רפואיים ליותר מעשרים אלף איש כול חודש.

בית החולים כולל את המכון הגדול ביותר לממוגרפיה ודימות שד בארץ וגם מכון העיניים שלו הוא הגדול ביותר במדינה והוא מציע את שירותי אסותא אופטיק המיועדים לניתוחי הסרת משקפיים באמצעות לייזר. בית החולים אסותא השלום התל אביב מציע  בנוסף מרכז להפרעות שינה ובעיות עייפות העורך אבחונים ומטפל במגוון בעיות כולל טיפולים בנחירות.

אסותא אופטיק

במרפאה מציעים ניתוחי לייזר להסרת משקפיים במגוון שיטות. המטופל יכול לקבל בדיקת התאמה לניתוח על ידי הרופא המנתח ללא תשלום. הניתוחים מתבצעים על ידי מיטב רופאי העיניים במדינה ובאמצעות המכשור המשוכלל ביותר.

צעירים לפני גיל 18, נשים בהיריון, חולים בסוכרת, חולים בקרטוקונוס והמועמדים לניתוחי קטרקט אינם מתאימים לעבור את הניתוח. המרכז מציע למטופלים אשר אינם מתאימים לעבור את ניתוח הלייזר, ניתוח השתלת עדשות, השתלת טבעות בקרנית ועוד.

מכון שינה ועייפות

המכון משרת את בני כול הגילאים החל מתינוקות וכלה בקשישים הסובלים מהפרעות שינה ומספק את כול הבדיקות והטיפולים בתחום זה. בין ההפרעות בהן מטפל המכון: הפרעות נשימה בשינה, נחירות, נדודי שינה, קשיים בהירדמות ושינה קלה, עייפות, ישנוניות, תנועתיות יתר בזמן השינה, ייעוץ להורים לילדים עם הפרעות שינה ועוד.

בנוסף המכון מעסיק  פסיכולוגית במתמחה בתחום קשיי השינה ומעניק שירות מיוחד במינו לאנשים שמעדיפים לא לצאת מן הבית לשם הבדיקה – טכנאי יגיע עד לביתכם ויבדוק את איכות השינה.

מכון פוטותרפיה למחלות עור

מהי פוטותרפיה?  פוטותרפיה הוא אמצעי טיפול בעור על ידי קרני שמש מלאכותיות. הטיפול אורך החל ממספר שניות וכלה במספר דקות והוא משמש כתחליף לאמצעי ריפוי אחרים כגון תרופות וכדורים. לעיתים משלבים בים שני סוגי הטיפולים. המכון לפוטותרפיה מטפל בבעיות אלו: לימפומה של העור, ויטיליגו, אטופיק דרמטיטיס, גרד, פסוריאזיס , ליכן פלנוס, וטיפול בבעיות עור אשר מופיעות בשל מחלות שונות. הטיפול במכון ניתן הן באופן פרטי והן על ידי מימונן של קופות החולים.

מכון אולסראסאונד כללי

שיטת האולטרא סאונד מאפשרת בדיקות רפואיות שאינן פולשניות באמצעות הדמיה. הבדיקה מסיעת להבחין ברקמות גוף רכות על ידי גלי קול אשר משודרים לרקמות ומוחזרים למכשיר. הבדיקה היא בדיקה שאיננה אורכת זמן רב והיא אפקטיבית. באמצעותה ניתן לסרוק באופן ראשוני איברי גוף, כלי דם, בלוטות לימפה, עורקי כליות ושרירים על מנת לאסוף מידע. האולטרא סאונד הכללי אותו מבצע המכון כולל: אולטרא סאונד כלי דם דופלר/דופלקס ואולטרא סאונד טראנסרקטלי.

מרפאה לייעוץ גנטי

במרפאה מייעצים מבכירי הגנטיקאים בישראל בנושאים אשר להלן: ייעוץ לזוגות במקרים הגבר או האישה נושאים מחלה גנטית אשר מהווה סיכון לעובר, ייעוץ להורים אשר נולד להם ילד עם מחלה או מום, ייעוץ לזוגות בעלי קרבת דם משפחתית, ייעוץ לנשים אשר עברו הפלות טבעיות או מוקדמות, ייעוץ לנשים אשר מופנות לבדיקות מי שפיר, סיסי שליה או נשים שעברו את גיל ה-35, בני זוג שבדיקות הסקר המולקולאריות שלהם יצאו בלתי תקינות, נשים אשר תוצאות הבדיקות הטרום לידתיות שלהן יצאו בלתי תקינות, נשים אשר נטלו במהלך ההיריון תרופות שונות או נחשפו לזיהומים נגיפיים וזוגות אשר מעוניינים לבצע את בדיקות הסקר הנדרשות במהלך ההיריון.

לכניסה לאתר הבית של בית החולים אסותא השלום תל אביב – לחצו כאן

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן