מחלקות לרפואה אסתטית בבתי חולים בישראל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

למראה החיצוני ישנה השפעה רבה על הדימוי העצמי והביטחון העצמי וכן על מצב הרוח של האדם. פעמים רבות המראה החיצוני נפגם בעקבות בעיה רפואית, ניתוח או תאונה.

כמו כן ישנם מצבים של פגיעה אסתטית מלידה, או מצבים בהם האדם אינו מרוצה ממראהו ורוצה לשפרו. עבור מצבים אלה נוצרה הרפואה האסתטית.

מטרתו של תחום רפואי זה, לסייע למטופלים, בעזרת אמצעי טיפול רפואיים, בטוחים ומבוקרים לטשטש פגמים במראה החיצוני. בבתי חולים רבים בישראל ישנן מרפאות לרפואה אסתטית.

מחלקות ומרפאות לרפואה אסתטית בבתי חולים בישראל

המרכז לרפואה אסתטית בבית חולים איכילוב

המרכז לרפואה אסתטית בבית חולים איכילוב פועל במסגרת המלר"ם. במרכז עובדים רופאי עור מומחים, המשתמשים בציוד ומכשור רפואי מתקדם ומבוקר.

המרכז מעניק טיפולים בתחומים הבאים:

  • טיפולי בוטוקס לטשטוש קמטים
  • מילוי קמטים והחזרת נפח לעור בעזרת שיטות טיפול מתקדמות.
  • הסרת צלקות אקנה וסימני מתיחה בעזרת מכשיר מיוחד הנקרא דרמרולר.
  • קילופי עור בגב היד ובפנים.
  • טיפול למניעת או צמצום הזעת יתר בעזרת בוטוקס.
  • טיפול בפיגמנטציה וצלקות בעזרת לייזר.

כל מטופל המגיע למרכז עובר אבחון מעמיק הכולל אבחון של סוג העור. לאחר האבחון, מותאמת למטופל תכנית טיפול. לאחר הטיפול מתבצע מעקב, עד להחלמה.

פרטי התקשרות: 03-6973716 , 03-6973498

קלאס קליניק – המרכז לרפואה אסתטית בתל השומר

המרפאה לרפואה אסתטית בבית חולים שיבא הוקמה בשנת 1998. המרפאה מסונפת למחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים. המרכז מצויד בציוד המתקדם והחדיש ביותר בתחומו.

הטיפולים שמעניק המרכז כוללים:

  • ניתוחים פלסטיים – מתיחת בטן, שאיבת שומן, עידון עצמות הפנים, תיקון סנטר, ניתוחי עפעפיים, ניתוחי אף, הצמדת אוזניים (לאוזניים בולטות), מתיחת צוואר, מתיחת פנים, הרמת חזה, הגדלה והקטנת חזה, וכן הקטנת חזה לגבר.
  • טיפולי לייזר
  • טיפולי שאיבת שומן
  • טיפולי הסרת שיער
  • פילינג רפואי
  • מילוי קמטים
  • העלמת ורידים
  • השתלות שיער
  • הזעת יתר.

יתרונה של המרפאה לעומת מרפאות פרטיות הוא שלרשות המרפאה עומדים כל השירותים של בית החולים המתקדם בארץ: טיפול נמרץ, מומחי המחלקה לכירורגיה פלסטית, ציוד ותכשירים רפואיים מתקדמים, ועוד.

פרטי התקשרות: טל' של המרכז: 03-5302000 , טל' לזימון תורים: 03-5305000.

המחלקה לרפואה אסתטית בבית חולים אסף הרופא

המחלקה לרפואה אסתטית בבית חולים אסף הרופא אשר בבאר יעקב, מציעה מבחר של טיפולים וניתוחים קוסמטיים לשיפור המראה. הניתוחים הקוסמטיים שמבצעת המחלקה כוללים: ניתוחי חזה (הגדלה או הקטנת חזה, הרמת חזה), ניתוחי אף, מתיחת בטן, שאיבת שומן, מתיחת פנים וצוואר וניתוחי הרמת עפעפיים.

פרטי התקשרות: ניתן ליצור קשר ישיר עם המרפאה בטל': 08-9779397

בית חולים שערי צדק בירושלים – כירורגיה פלסטית וקוסמטית

בית החולים מציע את כל סוגי הניתוחים הקוסמטיים. הניתוחים מתבצעים במסגרת פרטית אך נשענים על המוניטין, הידע, והציוד הרפואי החדיש והמתקדם של בית החולים.  היתרון של מחלקה שכזו הוא הזמינות של כל אמצעי החירום הקיימים בבית חולים כמו טיפול נמרץ וכדומה.

בין השירותים הניתנים בשערי צדק: ניתוחים קוסמטיים לחזה (הגדלה, הקטנה והרמה), ניתוחי פנים (אף, עפעפיים, מתיחת עור ועוד), ניתוחים לעיצוב הגוף (שאיבת שומן, מתיחת בטן, ועוד).

כמו כן מתבצעים ניתוחי שחזור, כמו למשל ניתוחי שחזור שד לאחר כריתה, וכן ניתוחי שחזור של הגפה התחתונה במטרה למנוע קטיעה.

סוג נוסף של ניתוחים הוא ניתוחים לאחר כוויה ( השתלת עור, שיפור צלקות ועוד). ניתוחים נוספים הם: הסרת גידולי עור, ותיקון מומים מולדים.

פרטי התקשרות: 02-6666375

בית חולים רמב"ם בחיפה

המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים רמב"ם עוסקת בכירורגיה פלסטית לבעיות רפואיות ולא בטיפולים קוסמטיים. בין הניתוחים והטיפולים שמבצעת המחלקה: טיפול בכוויות, ניתוחי שחזור שד לאחר כריתה, הסרת גידולי עור, תיקון מומים מולדים.

פרטי התקשרות: 1-700-50-51-50

כללית אסתטיקה

רשת מרפאות האסתטיקה של קופת חולים כללית

רשת המרפאות מספקת למבוטחי הקופה שלל טיפולים קוסמטיים: טיפולי אסתטיקה כגון ניתוחי שדיים, ניתוחי פנים (ניתוחי אף, עפעפיים וכדומה), ניתוחי עיצוב הגוף (שאיבת שומן ומתיחת בטן) ועוד.

פרטי התקשרות: *2700

בית החולים בנהריה

המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים בנהרייה מתמחה בכל ניתוחי וטיפולי הכירורגיה הפלסטית: טיפולים שקומיים וטיפולים אסתטיים.

בתחום הטיפולים האסתטיים מעניקה המחלקה ניתוחי שדיים (הגדלת שדיים, הקטנת שדיים והרמת חזה), שאיבת שומן, ניתוחי אף ועוד.

פרטי התקשרות: 04-9107270

ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים מתקיימים במרפאות חדישות בבתי חולים בכל רחבי הארץ.

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן